Fick hjälp

Just precis! Jag fick hjälp av Magnus med att dammsuga så jag slapp göra det. =) Han har lagat mat båda gångerna idag oxå när jag tänker efter. Älskar min Magnus jag tihi. Vi har nyss badat Wilmer och nu ska han förhoppningsvis somna snart. Magnus har gett han välling och lagt han iaf men han ligger där inne och pratar/gnäller. Igår ville han inte alls somna när han skulle. Tror han somnade runt 21.30 till slut. Men det gör inget så länge man ändå är vaken. =) Just ja, jag vet inte om jag har berättat att Wilmer har fått sin andra tand oxå, alldeles bredvid den första.

Näe nu ska jag lira lite WoW för det har jag inte gjort på flera dagar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0