Hit å dit

Igår var vi in till Sandviken efter Magnus vaknat. Var till Mekonomen och köpte lite prylar till bilarna. Efter det åkte vi ner på stan och gick på monroe´s och käkade. Wilmer fick mellis där och han satt i sin barnstol och var jättesnäll hela tiden. Det var så skönt och nu vet man att det går att ta med Wilmer när man ska ut och käka. =)
Efter Monroe´s gick vi till fotobaren och hälsade på Jim en sväng och sen åkte vi till Ica Maxi och handlade. Haha sällan där då! Man kan tro att jag får betalt för att göra reklam åt dom nästan men det får man ju inte. =P Där inne tog det ju tid som vanligt. Vi handlar med selfscan men man ska ju prata med alla som jobbar där inne oxå. Det är förbannelsen när man har jobbat där själv. Vi handlade en jäkla massa mat till Wilmer iaf så det ska räcka över jul för jag tänker då fasen inte handla där nu när det blir julrush snart. Mjölk och bröd och smågrejer kan man ju handla här på Coop i Kungsgården.

Idag ska jag åka till Valbo med Jessica ( Björn´s fru ) och handla dom sista julklapparna. Vi ska nog åka upp på lördag och lämna dom så då måste det vara färdigt med deras klappar. Jag vet typ vad jag ska köpa till skillnad mot för förra gången. Då kom jag hem med en julklapp bara. =P

Näe nu måste jag gå och rätta till Wilmer i sängen hans för han ligger och gnäller. Får se om han somnar en stund för han är ju så trött...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Monroe´s med dom goa hamburgarna?Smaskens

2008-12-10 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0