Julgranen

Igår kom Magnus pappa Stig hit och var här i 3 timmar. Han väntade på Maud medans hon var på bingo i Hillsta. Jag passade på å skicka ut dom så dom fick snickra upp några brödor som har legat sen jag målade dom för nån månad sen. Skönt att det är gjort iaf nu. =P Själv så tvättade jag en massa igår, bytte sängkläder, lagade mat, plockade ihop julgranen och pyntade den. Osså tog man ju hand om Wilmer såklart. Hehe det var fullt upp hela dagen iaf och när kvällen kom så var jag slut!  Magnus jobbade 12 timmars natt så han började jobba 17.45 igår. Jag slappade framför tv med ett glas rödvin och lite ost och kex som blivit kvar sen i fredags. Kollade på nån romantisk film som gick...

Idag har det inte blivit så mycket gjort än. Men jag ska ge Wilmer mellis nu och sen ska jag dammsuga. Sen vette tusan vad som händer. Dom ringde från tandläkaren nyss och berättade att jag inte kunde komma imorn för hon är sjuk min tandläkare. Så jag fick ny tid i januari. =P Åhhh vad synd!

Näe nu ska jag ge Wilmer mellis... bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0