Sååå duktig!!!

Woho! Nu ikväll reste sig Wilmer upp mot soffan alldeles själv ifrån liggandes på golvet! =D Första gången han har gjort det. Finns film på det på familjeliv för er som har användare där. =)

Var ett tag sen jag skrev. Har inte hänt så mycket intressant den senaste tiden. Varit hemma mest eftersom Magnus har jobbat eftermiddag. Var på kalas jag och Wilmer igår i Sandviken hos Magnus morbror Per. Jag fick lämna Wilmer där en sväng och Maud följde med mig på Ica Maxi och handlade. =) Innan kalaset var vi och köpte en plastgran oxå. När vi kom hem fixade jag myspys i vardagsrummet med ost, kex och rödvin tills Magnus kom hem från jobbet. Jag tycker det är så roligt att överraska sådär ibland. Han blev glad iaf. =)



Idag har jag varit i Valbo med Angelica och Evelina och shoppat julklappar och kläder till Wilmer. Hittade dom här toksöta kläderna som Wilmer ska ha på julafton! =D

Wilmer´s julkläder. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbart fina kläder lillaen kommer att ha på sej på julafton när han träffar tomten för första ggr!

2008-12-10 @ 19:58:55
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0