Äntligen!

Jaa äntligen är den här mardröms eftermiddags veckan över snart. Magnus slutar vid 20 tiden och det ska bli så skönt att få hem honom och umgås. Tyvärr sover ju Wilmer när han kommer hem men dom får gosa en massa imorn. =)

Idag har det inte hänt nått speciellt. Wilmer har ätit, skitit och sovit hehe. Vi la oss på golvet i vardagsrummet här på eftermiddagen och lyssnade på barnvisor och sjöng med. ( Jag sjöng med. ) Det var den där Silvriga Barnkammarboken. Tror jag ska köpa alla dom eller iaf önska dom när Wilmer fyller och så. Bra böcker verkar det som. Nu ligger plutten och sover en sväng, han var sååå himla trött så. Han brukar kunna somna sen vid 20.00 ändå. =)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Blir väl förmodligen WoW vid varsin dator som vanligt. =P Vi får vällan se....

Kommentarer
Postat av: Morsan

Synd att jag inte kunde vara kvar,saknar er

2008-11-14 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0