Besök

Just precis, sitter och väntar på Sophie, Daniel och Alexandra nu. =) Jag har satt på kaffe och Magnus har kommit hem med en saffranslängd. Mumma det! Wilmer ligger i sängen sin och låter som vanligt. Tar en liten stund för honom att somna men han gör det till slut iaf.

Hostan är kvar idag oxå fast värre. Blir det ännu värre imorn så måste jag väl ringa hälsocentralen antar jag... Bläää det ska mycket till innan jag ringer dit! Det enda man får höra är att man ska ta en alvedon... suck!

Näe nu ska jag gå ner för nu kommer dom väl snart. See ya!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Du får inte gå och bli sjuk nu inte, när vi ska på bio i helgen!! Sist vi skulle på bio blev du också sjuk, så håll dig frisk för bövelen!! :-P

2008-11-26 @ 19:18:53
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0