Host host

Sådärja! Nu har jag dammsugit, matat Wilmer och mig själv, bytt bajsblöja, duschat, hämtat post, satt på kaffe och lagt Wilmer. Nu ligger han och smågnäller där inne i sängen sin. Det är hans typiska tröttgnäll så snart somnar han. Lilla plutten är alldeles röd runt ögonen och då är han riktigt trött. Jag har knäppt lite bilder på Wilmer idag oxå med Magnus kamera. Men jag har inte gjort iordning dom än, det får bli när Magnus kommer hem och hjälper mig. =P Jag har inte riktigt fått koll på det där än...

Annars så är magen fortfarande bra iaf men jag hostar värre idag. =( Det är så trist! Jag vet att det kommer att bli alldeles torrt i halsen lagom tills man ska sova ikväll och då går det absolut inte att somna...

Näe nu ska jag gå och hämta kaffe och ge Wilmer nappen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0