Jag ser det snöar!

Det var väl roligt, hurra! =D Jag gillar faktiskt snön så länge den är vit och fin och ligger fint på backen och faller fint från skyn. Så länge det inte är snöslask är jag nöjd. =) Wilmer är fri från febern nu men är fortfarande förkyld, snorig och hostar mycket när han sover. Idag när han åt och var nästan klar så hostade han till och sen bara tokspydde han upp all mat och vatten han fått i sig. Han måste ha svalt för mycket slem stackarn. Tror det är tänder på gång på riktigt nu å. Han stoppar fingrarna i munnen hela tiden och bara tokgnager. Osså är han rejält kinkig med maten och det brukar han ALDRIG vara. Hoppas han får flera på en gång så han slipper ha det så här många ggr. Idag har Wilmer även krypigt sina första steg på riktigt!!! =D Så roligt ju, nu kommer han snart att vara precis överallt! =P



Min älskade söta Wilmer! =)

Kommentarer
Postat av: Sophy

Tackar så mycket för komplimangen! =)

Va go han är Wilmer! Och vilken härlig frisyr!!Själv har man en lillkille som ser ut som KG Bergström och Lasse Kronér..haha! Men han e en riktigt gobit ändå!! =)



Kramar på er!

2008-11-18 @ 20:29:06
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Morsan

Ni var så där sjuka när ni fick tänder,alla fem.Hosta och snora och fick feber.

2008-11-18 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0