Kalasnäsa

Oj oj nu var det längesen jag skrev. Ska försöka att sammanfatta lite kort om det är möjligt.

I fredags åkte som sagt jag och Wilmer upp till Söderhamn till min mor och fars nya hus som dom hyr. Drog ner på stan en sväng med brorsan och käkade på tacobaren, mumma! Sen i lördags kom Marwa och fixade till mina dreads. Gick bara på 200:- Billigt det. Men hon sa att jag skulle få det gratis i framtiden. =) På lördag eftermiddag drog jag hem till Sofie på lite "förfest" hehe. Sen fick vi skjuts av pappa till klassåterträffen vid strax före 19. Inte ens hälften av våran klass kom faktiskt. Lite trist tycker jag men det var rätt så roligt ändå. =) Pappa hämtade oss igen kl 1. Kom väl i säng runt 2 nångång. Sov typ ingenting på natten för Wilmer vaknade så fort jag rörde mig en millimeter. *suck* På söndagen efter lunch följde mamma med mig och Wilmer hem till Kungsgården. =) Lyxade med lite hamburgare från Monroe´s på kvällen. =P Mamma har ju aldrig ätit där så det blev en trevlig överraskning för henne. I måndags kollade vi på två filmer, De bortglömda och Meet Bill. Ok filmer faktiskt men jag har ju sett bättre. Åt tacos! =P Egentligen skulle mamma stanna hos oss tills på lördag men Rose-Marie blev för orolig och kunde inte sova. Så hon bestämde sig för att pappa skulle hämta henne idag egentligen men dom dök upp redan igår och hämtade modern.

Idag har jag och Wilmer varit på kalas i Sandviken. Det var Magnus moster Marie som fyllde år. Han kunde inte följa med för han jobbar eftermiddag den här veckan. Uscha jag hatar dom veckorna! Det är så jäkla trist! Ikväll kommer han hem efter 24.00. Han åker till Dan efter jobbet och klockan 00.00 åker dom ner på stan och köper expansionen till WoW som kommer då, Wrath of the lich king! Sen kommer han hem på en gång och då blir det lir!!! =D Hoppas att det går att komma in bara. Kommer säkert att lagga järnet osså blir man säkert utslängd hela tiden. Vi får väl se. Jag har bunkrat upp med fryst pizza och godis iaf. =P

Näe nu måste jag gå och hänga tvätt igen! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0