S-hamn

Idag åker jag och Wilmer upp till Söderhamn igen. Magnus jobbar natt hela helgen så han kan inte följa med. Mamma och pappa har flyttat ifrån Sandarne och in till Söderhamn nu. Kan nog vara rätt så skönt att ha dom där inne. Då kan man ta barnvagnen när man är där och gå å hälsa på folk. =)

Imorn ska Marwa fixa till mina dreads. Det har släppt en hel del hår, men det visste jag att det skulle göra. Den första månaden är tydligen värst. Sen imorn kväll då ska jag på klassåterträff. Det är med blandade känslor det. Kan ju vara kul men samtidigt så är det inget måste. Sofie ska ju iaf dit så jag slipper ju gå själv. =) Jag ska nog hem till henne innan och sen åker vi tillsammans därifrån. Wilmer får stanna hemma med mormor och morfar han.

På söndag åker vi hem igen och då skulle mamma kanske följa med ner. Vi får se hur hon gör. Hon behöver få komma iväg ett tag från alla måsten där uppe.

Näe nu måste jag gå och packa en massa grejer som ska med. Tjippelippen! Just ja! Dom har inte fått internet än så jag kommer inte skriva på några dagar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0