Sådärja!

Nu har jag diskat, tvättat och städat, gått med sopor och hämtat post. Osså har jag ju hunnit att tagit hand om Wilmer så klart! =) Blir nog att jag dammsuger imorn för jag vill inte väcka Wilmer som sover nu. Snart kommer nog älsklingen hem, han skulle träna efter jobbet. Jag har satt på kaffe och har nyss fört in räkningarna på internet. Blev inte så mycket den här månaden som tur är. Man ska ju ha råd att handla en massa julklappar ju. =P Jag och Jessica Äng har pratat på att åka till Valbo och Gävle och handla lite nu efter lön. Ska snacka med henne igen så får vi se när det blir...

Imorn är det besiktning av Volvon. Jag tvivlar på att den går igenom. Vi kör den ju bara och inte så mycket mer...

Näe nu ska jag dona vidare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0