Söderhamn

Vi var upp till Söderhamn i lördags och Marwa kom dit och fixade mina dreads en sista gång. Hon ska nämligen åka till Norge så... Det blev riktigt bra iaf och hon gjorde dom tajta för att det ska hålla ett bra tag. Jag får försöka underhålla dom själv nu. Direkt när vi kom upp så fick vi potatis och kalops av modern och det var sååå smarrigt! Jag älskar kalops men det är inte ofta man äter det. Sen på eftermiddagen bjöds det på kebabtallrik innan vi åkte hem. =P Lördags kvällen spenderades framför varsin dator och WoW såklart! =D

När jag vaknade igår så hade jag så jäkla ont i magen! Sprang på toa och sen blev jag där i stort sett hela dagen. Jag hade tydligen fått magsjuka! =( Så jag pendlade mellan soffan och toan. Tur att Magnus var ledig och kunde ta hand om både Wilmer och mig. Jag blev bättre fram mot kvällen iaf. Blev inge dator för en gångs skull utan vi tittade på tv istället. Kan vara mysigt ibland det å. =)

Den här veckan jobbar Magnus förmiddag så jag och Wilmer är ensamma nu. Han ligger och sover just nu men borde vakna snart eftersom han alltid äter vid 13. Idag när han låg på mage i vardagsrummet så ställde han sig upp på alla fyra som han gör nästan jämt nu för tiden, men så tog han det ett steg längre och satte sig upp alldeles själv!!! =D Min plutt är så duktig och börjar ju bli stor nu känns det som! Han kryper och ålar sig hela tiden och tar sig precis dit han vill. Det är inte en lugn stund hehe. Men det blir väl värre när han börjar gå sen. Han vill stå upp mycket nu och hålla i sig i olika saker och när han sitter i gåstolen så står han mest. =) Vi får väl se när han börjar gå... Vi måste köpa en massa barnsäkerhets prylar nu iaf. Han ska ju öppna vartenda skåp och lådor.

Näe man kanske skulle ta och laga lite mat medans Wille sover... See ya!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Meen det var duktigt av honom att sätta sig upp själv.

2008-11-24 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0