Baka

Igår blev det bara till att slappa nästan. Lirade lite WoW när Wilmer sov middag. Bakade en äppelpaj på eftermiddagen som jag och Magnus smaskade på efter vi nattat Wilmer. Enkelt recept och smaskig som tusan! Och ett stort plus var att jag fick äta äpplen som jag är allergisk mot och inte kan äta egentligen. Tydligen gick det bra när dom var tillagade. =)



Efter jag kollat på Ensam mamma söker på tv3 så gick jag upp till Magnus och datorn. Sen lirade vi en massa WoW och när vi kollade på klockan sen så var hon 3 på natten!!! =/  Då var det dags för sängen haha! Magnus sover ju som en stock och vaknar inte när Wilmer ligger och låter i sängen. Så det blev jag som fick gå upp imorse då. Nu är man lagom trött och mosig haha.

Har tagit reda på disk och tvättat kläder än så länge idag. Väckte Magnus klockan 12 för jag tyckte det räckte med sömn då hehe. Nu har han gjort en brasa och leker med Wilmer medans jag skriver här. Ska väl gå ner jag oxå och börja laga mat. Wilmer ska ju oxå ha mat nu. Han äter så duktigt! En hel stor burk barnmat och en halv burk dessert till lunch. Vissa dagar äter han jättefort och vissa går det väl saktare. Men han äter iaf. =) Näe nu måste jag ge mig! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Skönt att han äter! Evelina äter inte ens en tesked hon..Sen spyr hon!

2008-10-20 @ 13:14:08
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Titti

Kan det vara att du plockade på kärnorna och dom blev tilllagade äpplena.Modigt att du vågade prova.Du skulle ha medicin hemma om det händer nåt.Din egen höns mamma

2008-10-20 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0