Gäsp

Hehe jag inser att det kanske inte var så tidigt igår. Men om man tänker på vilken tid jag och Magnus brukar lägga oss så var det ganska tidigt. =P Magnus gick upp 04.45 idag för han jobbar förmiddag. Ganska skönt skift tycker jag för man hinner göra saker ändå när han slutar jobba. Wilmer vaknade vid 8.30 imorse så jag fick ju sova hyffsat länge ändå. Han har fått frukost och vi har lekt en massa. Nu sover han sött i sin säng, vi får väl se hur länge. Ska nog passa på att se senaste avsnittet av True Blood medans. En skitbra vampyrserie som går  i USA nu. Tror den har kommit till sverige nu å men den går på Canal+ tror jag.... Vi hörs nog senare....



Mina två älsklingar!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Vilken vacker bild!:)

2008-10-22 @ 16:22:07
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: erika

hitte lön på 100 kr den finns någon stans vet inte bara var ?!

2008-10-22 @ 21:12:14
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0