Hemma bara

Idag har jag och Wilmer bara varit hemma. Jag har dammsugit och tvättat kläder, småplockat lite och tagit hand om lilla Wilmer. =) Magnus kom hem vid 15.30 för han hade stannat och tränat efter jobbet. Han är duktig han. =) Just ja, betalat räkningar har jag ju oxå gjort idag och rensat i datorn, brännt ut lite skit och tagit bort grejer. Nu är Magnus i Sandviken och köper pizza på Mia´s. =P Blir lite fusk idag. Wilmer sov men jag tror han har vaknat nu. Ska väl gå och titta till han... Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Jaa visst var gröten lite rinnig..Tyckte det jag med, men eftersom ingen av mina ungar vill äta gröt så har jag ingen större koll på hur gröt "bör" vara. Men då var det inte bara jag som tyckte den var blaskig då :-)

2008-10-24 @ 19:16:17
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0