IKEA

Idag gick Magnus upp med Wilmer och jag fick ligga kvar och sova ända till strax efter 10. Sååå skönt! Efter lunchen åkte vi till Valbo och IKEA. Kollade på matsalsmöbler och badrum. Så nu vet man lite mer ungefär vad det är man vill ha. Köpte lite smågrejer bara, det mesta till Wilmer. När vi kom hem från Valbo fick vi besök av Magnus bror Björn och hans fru Jessica. Trevligt med besök för det får vi inte så ofta faktiskt. Jessica fyller år på torsdag så då ska vi dit med en present. Osså ska jag och Wilmer hälsa på Angelica och Evelina på torsdag oxå. =)

Näe nu ska jag ner till Wilmer och Magnus. Wille ska få på sig pyjamas osså ska han få välling och sen blir det sängen för honom. Jag och Magnus ska förmodligen lira lite WoW som vanligt hehe. =P Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0