Kalas

Idag vaknade Wilmer vid 8 men somnade om efter att han fått nappen, så vi gick inte upp förrän vid 9. Strax före 11 åkte jag och Wilmer hem till Angelica och Evelina. Där var även Jessica och Ludwig när vi kom dit. =) Var så trevligt att träffa alla för det var ett tag sen nu! Trevligt att snacka skit och dricka kaffe ju. =P Angelica hade klippt sig jättekort nu och hon passade sååå jäkla bra i det! Jag blev lite avis hehe. Men jag ska ju frisera mig på söndag, då blir det dreads! =D Eftersom jag och Wilmer inte skulle hem efter besöket fick Wille äta lunch hemma hos Angelica. Det gick jättebra det fast det satt folk och bebisar å tittade på. =)

Vi åkte från A hem till Björn och Jessica strax efter 13. Jessica fyllde år idag. Gick väl rätt hyffsat där, dom har en del djur och jag är allergisk. Hunden deras, Nova, fick ju rus som alltid och ville ju vara upp i Wilmer å hålla på. Men det ville inte han så det blev en del gnäll och grin. Plus att han var så trött eftersom han inte sovit på hela dagen stackarn. Magnus mötte upp oss där efter jobbet. Det blev mellanmål för Wilmer där och han lyckades somna i ca 20 minuter i min famn.

Magnus bror Dan kom dit efter en stund och så åkte vi hem till hans flicka Emelie som oxå fyllde år idag. Där blev vi bjudna på smörgåstårta och det tackade jag absolut inte nej till! Jag var så jäkla hungrig eftersom jag inte ätit på hela dagen. Jäkligt god var den kan jag lova! Emkans mamma som gjort den. Wilmer fick äta gröt han. ( Tack Angelica! )

Vi åkte inte hem förrän vid 19 tiden. Oj oj oj vad Wilmer var trött då! Han somnade på en gång han kom i bilen plutten. När vi kom hem fick han välling och sen blev det sängen strax före 20. Han har legat och knorrat en del nu och jag har fått varit in en sväng och gett han nappen. Vet inte om det beror på att det blåser storm typ ute. Får hoppas att han sover inatt! Näe nu måste jag gå och lägga mig jag med. Magnus ligger redan och sover och det ska bli så mysigt att få krypa ner bredvid honom. =) Just ja! Glömde ju berätta att min systers son Fredrik fyllde 15 idag oxå. Grattis på er allihopa igen!

På bb...

Mina älsklingar på bb!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Tyckte Wilmer om gröten? :-)

2008-10-24 @ 09:12:25
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0