Låt den rätte komma in

Magnus åkte och hämtade Dan och Emelie vid 15 och sen åkte vi in till Gävle jag och Magnus. =) Vi gick till restaurangen Greken och åt där. Var väl hyffsad mat... men jag tror inte vi äter där igen. Sen gick vi och köpte kaffe och kollade lite inne på Indiska. Jäklar vad fina grejer dom har där!!! Jag ville ju köpa hela butiken men köpte faktiskt ingenting alls. Sen var det dags för bio klockan 18.30. Vi tittade på Låt den rätte komma in och den var suverän! Dom hade utelämnat mycket från boken men det gjorde faktiskt inget. Iaf inte när man har läst boken för då fattar man ju ändå. Kanske är värre om man inte har läst den. Men den var skitbra iaf! Magnus är och skjutsar hem Dan och Emelie nu. Han borde ju komma snart. Jag är sååå ruskigt trött men det verkar som att det blir lite WoW ändå hehe....

Imorn blir det till att gå upp i tid. Vi ska vara i Sandarne till 11 för då kommer dreads tjejen hem till mor och far och ska göra dreads på mig. =D Woho äntligen! Får hoppas att hon inte får förhinder igen bara....


Kommentarer
Postat av: Titti

Jag älskar kläderna dom har på Indiska,med broderier.Så fina tekoppar har dom också,med blommor på :)

2008-10-30 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0