Livingroom

Igår kväll följde jag med några Ica-brudar till Livingroom. Det var jag, Malin, Sanna, Eva, Marie, Kerstin och Monica. Vi firade Eva i efterskott, hon fyllde 25 år i somras hehe. Det var trevligt att komma ut och göra nått. =) Magnus var hemma med Wilmer han. Inga problem där inte. Han är så underbar Magnus, om jag säger att jag blivit tillfrågad att göra nått så säger han att det inte är några problem, han stannar så gärna hemma med Wilmer. =D

Ikväll ska jag och Magnus in till Gävle och äta på Greken och sen ska vi på bio efter det. Låt den rätta komma in ska vi se. Jag är ruskigt taggad! Den är förmodligen skitbra. =) Emelie ska komma hit och vara barnvakt åt Wilmer. Hon har varit det förr så det kommer inte att vara nå problem. Hon älskar barn och Wilmer gillar henne oxå. =)

Näe nu måste jag passa på att göra nått vettigt medans Wille sover. Magnus bror Björn skulle tydligen komma förbi snart så... Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas ni får en trevlig kväll,lite tetate´i bio salongen hihihi

2008-10-29 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0