Lugnt

Nu har vi varit hemma några timmar jag och Wilmer. Det är så tyst och lugnt här hemma. =P Vi kom hem 17 och då fick Wilmer gröt på en gång. Sen försökte jag få honom att sova lite men han totalvägrade! Så vi har lekt en massa i vardagsrummet och kollat på tv. =) Nu ligger han och sover sött, eller ja han har sovit i lite drygt en timme. Var inga problem att få honom att somna. Min söta lilla plutt! Jag saknar han så mycket när han sover så det är nästan så jag går in och väcker honom. =P Jag har kollat på senaste avsnittet av vampyrserien True Blood. Sååå jäkla bra ju! Nu sitter jag och funderar på om jag ska våga gå ner och duscha. Tänk om Wilmer vaknar när jag står i duschen, då hör jag ju inte. Orkar inte vänta till Magnus kommer hem för då blir det så sent... Äsch jag går ner och duschar! Och sen blir det nog lite WoW. =P Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet känslan "OM" han vaknar,men det skule vara en jädrans otur om han redan sovit 1 timme.

2008-10-27 @ 22:00:27
Postat av: lisa

hälp med bloggdesign? vi hjälper dig :)

2008-10-27 @ 22:04:01
URL: http://lislag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0