Pust

Åh äntligen en dag då man bara är hemma! Har varit fullt upp hela veckan med saker att göra varje dag, ett himla rännande har det varit. Men idag är vi bara hemma. =) Jag håller på å tvättar för fullt och så har jag gjort fullkornslasagnette till lunch. Det var första gången vi testade fullkornsvarianten. Riktigt god var den! =)
Wilmer fick duscha med pappa idag. Han gillade det förra gången men idag var det inte så populärt. Men ren blev han iaf haha! Händer väl inget speciellt idag och det är faktiskt skönt. Kanske blir nån film ikväll och lite popcorn, annars blir det väl WoW hihi.

Just ja! Igår kväll när vi åkte från Söderhamn så började det att snöa och det håller fortfarande på! Woho vad trevligt! Jag älskar faktiskt snön bara den är fin och ligger kvar och inte blir slask. Näe  nu ska jag gå ner till karln min och titta när han lirar lite xbox 360. Wilmer sover middag han. =)

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Du har fått en utmärkelse! Läs min blogg för info! :-)

2008-10-31 @ 19:48:16
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0