Söderhamn

Det blev en Omega pizza från Mia´s igår och jag kan ärligt säga att det var inte speciellt gott alls. Det tyckte inte Magnus heller. Så vi kom överens om att vi skulle komma ihåg det nästa gång vi blir sugna på pizza och äta nått annat istället. Efter pizzan badade vi Wilmer och sen blev det välling och sängen för honom. Vi wowade lite sen men blev ganska snabbt tråkade på det så vi gick ner och kollade på senaste Rambo istället. Den var helt ok den filmen faktiskt, lite väl köttig kanske men det gick bra ändå. =P

Magnus jobbar 12 timmars helg nu så jag och Wilmer åkte upp till min mor och far i Sandarne imorse. Blev bjuden på potatis och kalops när vi kom fram, mumma! Snart ska jag duscha och sen ska vi in till Söderhamn och hälsa på mikael och joelene. Min systers son Fredrik har kommit upp från Göteborg och bor där hos dom i en vecka nu. Så vi ska fira honom i efterskott för han fyllde 15 år den 23:e.

Just ja! Igår klockan 23.00 fick jag ett sms från tjejen som skulle göra mina dreads imorn. Hon har fått förhinder och kan inte göra det! =( Så nu måste jag förmodligen vänta till nästa helg. *snyft*

Näe nu måste jag duscha!! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0