Tröttis

Vi åkte in till Söderhamn igår på kalas. Vi stannade på vägen och så köpte jag en frödingetårta och lite fikabröd. Fredrik fick en massa pengar och lite kläder. Jag tror han var nöjd. =) Joelene bjussa på julmust!! Så jäkla gott ju!!! =P
På vägen hem stannade vi och handlade och när vi kom hem gjorde vi hemmagjord pizza. Skitgott det å. Mycket godare än köpt pizza faktiskt om jag ska vara ärlig.

Jäklar vad jag saknar Magnus när vi är här utan han! Jag älskar den karln så jäkla mycket! Imorn ska vi åka hem så då får jag träffa han igen. =) Fast han jobbar ju eftermiddag då så han kommer inte hem förrän efter 22. =(

Uscha vad trött jag är! Har inte sovit mycket inatt inte. Sov i soffan nere och den är så jäkla obekväm. Plus att Wilmer har vaknat en massa inatt och grinat av och till. Han sov med mamma i hennes sovrum.

Jag skickade ett sms nyss till tjejen som ska göra dreads på mig och hörde om inte hon kan göra hälften idag och resten imorn. Får se om man får nått svar... Näe nu har jag inte tid att sitta här nå mer! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0