Weeehooo

Jag har ringt till en tjej uppe i Söderhamn som gör dreads hemma för en billig penning, så på söndag ska jag skaffa dreads!!! =D Åker upp till mor och far i Sandarne på lördag med Wilmer, Magnus jobbar 12 timmars helg han. Åker väl hem igen på måndag tror jag. Det ska bli så roligt!!! Hon verkade riktigt seriös iaf och det verkade som att hon vet vad hon pysslar med. Skulle egentligen ha piercat överläppen på fredag oxå men jag är så jäkla täppt i näsan. Vågar inte eftersom man snyter sig hela tiden och då kommer man ju att irritera läppen. Får ta det när näsan slutar krångla...

Magnus jobbar förmiddag den här veckan så han lägger sig tidigt. Kanske är bäst man passar på att göra det oxå hehe. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

23:30 är inte tidigt Cina, det är seeeent! :-P

2008-10-22 @ 10:07:40
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0