Boring

Uscha vad det är tråkigt när Magnus jobbar eftermiddag! Iofs så har vi ju två bilar nu så jag slipper sitta hemma och uggla, men jag är fortfarande så ovan med det att jag glömmer bort det. Har gosat med Wilmer idag, tvättat lite, beställt sommardäck, pratat en hel del i telefon vilket jag inte brukar göra faktiskt...

Haha jag måste bara berätta om Wilmer, han är ju för tokig. Han har fått för sig att tvättmaskinen är intressant och att det är roligt att tvätta. Så fort han får chansen smiter han in i tvättstugan och öppnar tvättmaskinsluckan. Sen slänger han in en massa blöjor där och stänger. Sen vrider han och grejar med knapparna haha. Och sen gör han om samma sak flera ggr. Ibland kan han ta ut nån blöja och "rätta till" dom. Ser rätt så roligt ut faktiskt. =P

Näe nu måste jag titta till busen inne i sängen...

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

Han är för härlig den lille busen,så så härligt ut på filmen när han höll på.

2009-04-23 @ 02:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0