Men eller hur!

Jo visst va!? Jag trodde att jag var klar med papprena till kommunen men det fick man ju äta upp. Läste igenom en gång till innan jag skulle stoppa ner dom i kuvertet och då upptäcker jag att man ska skicka med ett papper där man redovisar hur både jag och Magnus kommer att jobba och vilka tider vi ska ha Wilmer på förskolan! Ursäkta mig, men hur i hela helvete ska vi kunna veta det nu!?! Ursäkta språket men hur fan ska vi veta det nu när han ska gå på förskolan i höst!? Dom är ju alldeles för roliga. Så jag måste ringa tillbaka till den där bitterfittan imorn och fråga vad hon tycker jag ska skriva. *suck*

Iaf så har jag och Wilmer varit i Lumsheden idag hos Magnus päron/ Wilmers f&f. Trevligt som alltid och vi tog en promenad med vagnen jag, Wille och Maud. Tänkte att Wilmer skulle få sova lite men det vägrade han så klart. Han var så nyfiken och skulle kolla på allt runt omkring. Varmt som fasen har det varit idag och det tackar vi för. Blev bjuden på blodpudding, bacon, vitkål och hemmagjord lingonsylt, mumma det! Wilmer somnade i bilen på vägen hem och somnade som en stock i sängen efter vällingen. Han var alldeles slut efter dagens bravader. En plast traktor och en helikopter fick han av f&f som han gillade skarpt oxå...

Näe nu ska jag ner och kolla om tvätten är klar!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Men gud så det krånglar för er med dagispappren då! Har aldrig varit med om nå krångel jag. Knepigt..

2009-04-23 @ 22:28:41
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0