Mera kalas

Har inte hänt så jätte mycket sen sist...

Var på kalas i Lumsheden igår för Magnus bror Björn fyllde 33 år. =) Hela släkten kom dit och jag fick träffa Magnus farbror Rolf för första gången. Och då bor han ändå bara i Åshammar hehe. Maud hade gjort världens godaste smörgåstårta som vi fick mumsa på. Den var smal oxå för hon hade använt lätt mjukost och ingen grädde eller majonäs.
Vi har varit jätteduktiga hela veckan jag och Magnus, inge flott eller candy alls! Blev lite lördagsmys med tacos dock igår kväll. Men det förtjänade vi. =P Vi åt ju trots allt inge fikabröd alls på kalaset... Ska bli spännande att se om vågen står på minus imorn. =P

Idag har vi varit i Sandviken hemma hos Angelica med familj på kalas, Evelina fyllde hela 1 år. =) Vi drack bara kaffe och inge fikabröd alls idag heller! Fast det var svårt att motstå Angelicas läckra kakor hon bakat! =P Var trevligt att träffa dom iaf och umgås, inte ofta Fredrik är hemma heller. Jag fick två par skor av Angelica oxå, ett par svart spetsiga och ett par vita. Aldrig fel med lite "nya" skor hehe.

Näe nu ska jag lägga in lite bilder från helgen på bdb....

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

Bra gjort av er två.Jag skulle nog inte ha kunnat motstå kakorna.

2009-04-19 @ 23:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0