Påskafton i Lumsheden

Idag har vi varit hos Magnus päron och firat påsk. Åt en jäkla massa god mat och efterrätt. =P Wilmer har haft riktigt skoj och fick ett påskägg med en mjuk blå påskhare i. Jag, Magnus och Wilmer följde med Stig på en långpromenix i det fina vädret. Och senare på dagen gick jag och Magnus iväg med Wilmer så han fick somna i vagnen en stund. På eftermiddagen kom Dan, Emelie och Fredde oxå.

Nu ligger Wilmer inne i sängen sin och är sååå pigg och glad, vill inte sova alls haha! Men nu börjar han lugna ner sig tror jag... Näe nu ska jag lägga in bilder i bilddagboken. Tjing! =)

http://ayreona.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

Buhuhuhu du glömde skriva att han fick ett påskägg från oss med en t-shirt i buhuhuhuhu

2009-04-12 @ 09:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0