Über väder

Idag fick jag sova lite längre, nämligen ända till strax före 10. =P Så skönt att få sova lite extra ibland... Blev dock lite stressad när jag vaknade och insåg att klockan var så pass mycket. Var bara att stressa iväg in till Sandviken, hela familjen. Hämtade ut Wilmer´s 1 års bilder från Fotobaren. Dom blev väldans fina!

1 år


Åkte och storhandlade på Ica Maxi sen. Blev mycket dyrare än vanligt men vi handlade en del trädgårdsgrejer oxå. Lång tid tog det oxå! Men det brukar det göra. =P När vi kom gjorde Magnus kycklingsallad medans jag matade Wilmer. Sen fick plutten sova. Då passade vi på att gå ut i trädgården och dona. Jag krattade bort en jäklans massa löv medans Magnus fixade bort en del fallna träd. När Wilmer vaknade fick han komma ut oxå, han fick sitta i vagnen och leka. Blev grillning på eftermiddagen, mumsigt som fasen! Osså iskall folkbärs till maten! Sååå gott efter en dags hårt arbete i solen.

Imorn ska vi fortsätta ute i trädgården. Bort med mer skit! =P Vi har lovat bort hallonbuskarna till Magnus mamma oxå. Vi plockar ju aldrig nå hallon och är dålig på att sköta dom så...

Näe nu börjar det bli dags för sängen! Natti natt! =)       

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

Goaste sötaste Wilmer,saknar honom som en tok.Jaaa,jag saknar er två också.

2009-04-26 @ 19:49:13
Postat av: camilla

Hej.Vilken otroligt fin pojke ni har!!

Hoppas allt e bra med er!

Camilla

2009-05-02 @ 09:49:52
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0