Viktkampen fortsätter

Blev rätt så slappt igår här hemma faktiskt. Kan vara skönt med sånna dagar oxå.

Vågen visade på -0,6 imorse. Inte lika mycket som förra veckan men ändå minus. Vi fuskade i helgen med lite popcorn, kanske är därför hehe.

Mammas lilla plutt ligger och sover nu. Måste packa hans grejer när han vaknar för han ska sova hemma hos farmor och farfar ända till onsdag. Både jag och Magnus kommer ju att jobba och vi har ingen förskola så... Jag kommer att sakna ihjäl mig! Iofs är det bara två nätter men ändå.

Är lite nervös inför första dagen på nya jobbet. Iofs är det bara introduktion men allt är ju nytt lixom. Det kommer säkert att gå bra hehe. Jobbar eftermiddag till 21.30 idag och förmiddag tis och ons. Magnus jobbar oxå förmiddag den här veckan...

Näe nu måste jag pyssla med annat innan plutten vaknar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0