Äntligen tillbaka

Som rubriken säger så är jag tillbaka i bloggens värld. Jag ska försöka att uppdatera en gång om dagen iaf.

Har börjat mitt nya liv idag och det känna bra än så länge, förrutom att jag är hungrig, fryser och är skakis. Men i det stora hela så känns det toppen. Så skönt att veta att allt kommer att lösa sig och bli bra till slut. Nu är det slut på att svulla en massa flott. Nu är det dags för smalare tider!

Var på mitt första gruppmöte idag och det gick bra. Vi ska träffas varje måndag kväll ett tag nu. Känns bra att vara i grupp och få lite stöd och byta ideér med varandra. Jag får förstås jätte mycket stöd av min sambo Magnus också. Han står bakom mig till 100%. Haha det är nästan så att han är mer peppad än mig. Men jag har fullt förtroende till mig själv och jag vet att jag kommer att klara detta nu. Nästa sommar får ni se upp för då kommer jag att gå på stranden i bikini och trivas med det!

Gick på en promenad med Wilmer i vagnen idag i ca 40 min. Kändes lagom och bra som en start på tränandet. Jag har ju inte rört på mig i onödan om man säger så. Men nu blir det andra bullar. Jag har träningskort på Sandbacka park nu så det kommer att bli en del tränande av. Wilmer är på dagis tis - tors 8.30-13.30 varje vecka så då tänker jag passa på att träna. Sen så kommer jag naturligtvis att träna andra dagar också när inte Magnus jobbar.

Näe nu har jag skrivit så mycket att det räcker tills imorgon tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till!! Själv har jag också påbörjat det "nya livet" idag! Får hoppas de går bra, skulle nog också behövt en grupp tror ja, men ja ska fasen kämpa nu!!

Va är det för något du har gått med i?



Ha de bra!!

2009-08-24 @ 23:02:27
Postat av: Sara

Oj, så många som börjar nya liv. Tycker man ska ha nyårsafton på hösten jag, det är ju då många startar "nya liv"; att gå ner i vikt, motionera mer, börja jobba/gå i skola, flyttar etc. Detta ska bli ett nyttigt år, eller hur? :P



Får jag länka din blogg hos mig?

2009-08-25 @ 07:08:55
URL: http://nyttleverne.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det låter bra det hela med 40 min promenad,det räcker gott när man inte är van.Det kommer att bli bra det här.

2009-08-25 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0