All alone

Hade huvudvärk ända tills jag la mig och sov igår. Men när jag vaknade imorse så var den borta och febern oxå. =) Magnus drog till jobbet 19.30 igår så jag var ensam hela kvällen. Skittråkigt ju! Satt framför tv´n hela kvällen och där visade dom bara skit. =(  Somnade efter jag hade pratat med babe i telefonen vid 00.00.

Idag skulle Maria Aspgren komma och hälsa på men det var tydligen väldigt många sjuka så hon var tvungen att jobba extra länge. Så det blir nog inget besök idag. Kommer att bli sjukt trist idag ju. Jag väcker Magnus klockan 13 och sen åker han och jobbar klockan 17. Så jag är alldeles ensam från 17. Har ju Wilmer att leka med men han lägger sig ju vid 19 tiden så det blir väl en till trist ensam kväll framför tv´n. =(  Har ju bara en bil nu oxå så jag kan ju inte åka nånstans heller...

Ja ja... nu ska jag inte klaga nå mer.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0