Årsunda

Idag har jag, Magnus och Wilmer varit hemma hos Sophie, Daniel och Alexandra. Lika trevligt som vanligt. =) Alexandra hade växt på sig och hade världens sötaste skratt! Det lät som att hon hade svalt en hundleksak. XD Men jag kan förstå om det kan bli jobbigt om man hör det dagligen, Sophie. ;-) Wilmer blev väldigt trött mot slutet eftersom han normalt brukar sova hemma då. Han slocknade i bilen på vägen hem sen. Vi stannade i Sandviken och handlade lite på Ica Björksätra, men Wilmer sov på. Blev mat när vi kom hem och sen var det huxflux dags för sängen för Wille. Jag har spenderat kvällen med WoW som vanligt hehe. Raid ikväll igen och vi tog ner 3 quarters på 3 timmar!! =D Jag fick nytt halsband och mina tier 7 byxor. =P ( Vi kör 25-manna. )

Ska iaf lägga in lite bilder från dagen på bdb imorn för nu ska jag sova! =D

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Nej jag är verkligen inte sur på dig. Som jag skrev så tar jag allt lite för hårt just nu bara, när jag redan är låg. Spelar ingen roll vad det är, så tar jag det skithårt. Sen att det var just Emilias kalas som det gällde gjorde det extra känsligt. Allt med barnen vettu. Man har ju blitt blödig sen man fick barn. Ber om ursäkt om jag formulerat mig dumt osv för jag är inte sur på dig alls :-)

2009-02-09 @ 11:02:27
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0