Besök

                               
Idag har vi haft besök av min mamma, pappa och syster Rose-Marie. Alltid trevligt när dom kommer. =) Vi bjussade på amerikansk makaronrätt. Jag och morsan gick igenom Wilmers alla gamla kläder och sånt som jag fick av mamma innan han föddes. Plockade ut alla klänningar och lite efter Wilmer som mamma ska ge till sin vännina Ninni som nyss fått en flicka. Var lite skönt faktiskt att bli av med en massa kläder som iaf bara ligger. Plockade bort en hel del åt sidan som vi ska lägga i en sån där klädinsamling. Det var sånt som jag vet att vi inte skulle använda om vi skulle få en till bebbe.

När päronen åkt hem drog vi till Stensätra på födelsedagskalas. Jim som fyllde år. Dom bjussade på en massa fikabröd och tårtor som såg såååå gott ut, men jag och Magnus tog inte ens en smula var! Jag är så stolt över oss. =D

När vi kom hem lekte vi lite med Wilmer och sen blev det bad för hans del. Han älskar verkligen att bada pluttisen. =)
Sen blev det läggdags för hans del. Han var så trött så!

Vi har suttit framför varsin dator hela kvällen vi och spelat WoW. =P Och nu är det verkligen dags för sängen! O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0