Frisk luft

Idag har vi varit ut och gått jag, Magnus och Wilmer. Det var så himla fint väder så det gick inte att motstå. Strålande solsken! =) Magnus jobbar natt så jag väckte han strax efter 13. Jag hade gjort kaffe åt han och fixat maten. Han blev så glad när han fick ett så fint uppvaknande. Vi gick ut efter det...  Vägde mig imorse oxå och vågen visade -1,4kg på en vecka. =D Magnus hade gått ner hela 2,6kg! Vi är så duktiga så tycker jag. =)

Annars så har jag kollat lite på bildskärmar på nätet. Blir nog att jag köper en ny skärm och väntar lite med tattoon. Har jag tur får jag rätt så bra betalt för min gamla skärm. Den är ju inte så gammal trots allt. =P Så då kanske det inte fattas så mycket till en tattoo ändå.

Näe nu ska jag laga lite mat!

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

GRATTIS tiller båda två,inte illa det.Syntes på dig att du gått ner när vi var där.

2009-02-02 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0