Gårdagen

Vi åkte in till Sandviken en gång till igår och gick på stan. Köpte lite nya kläder till Wilmer eftersom han håller på å växer ur allt. Köpte mest strl 86 nu. Osså köpte vi en ett års present när vi ändå var nere på stan. Det blev en gåbil med en massa knappar och grejer som låter. =) Var en sväng till Apoteket och fotobaren oxå, köpte ett fotoalbum som jag ska sätta bilder i på Wilmer från att han föddes fram tills han blir 1 år. =) Magnus var in en sväng på datametropolen och frågade lite om datorpaket där. Han behöver verkligen en ny dator! Så fort Sandviks-aktierna har gått upp ska han sälja dom så han kan köpa en ny dator... Just ja, var in en sväng på bolaget oxå och köpte en flaska rött vin. =P

Blev mys framför tv´n på kvällen med tacos. =P Jäklar vilken paltkoma man åkte på då!! Var toktrött hela kvällen och la mig vid 00.30 tiden tror jag..

Idag har det inte hänt speciellt mycket än. Wilmer vaknade nu så vi ska väl äta lunch nu snart. Får bli pyttipanna idag. Vet inte vad som händer senare. Magnus börjar jobba natt ikväll, trök! =( Jobbar 12 timmars natt helg oxå, suck. Så det blir en trist helg antar jag... Förrutom att Maria Aspgren ska komma och hälsa på på lördag efter hon slutat jobba. =) Vi ska försöka hinna med Ockelbo vintermarknad på söndag oxå efter Magnus vaknat.

Näe nu måste jag ta hand om Wilmer som står i sängen och skriker på mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0