Ica

Jag fick sova lite extra i morse för Magnus, min sötis. =) Mycket väl behövligt! Jag är så trött jämt!
Vi har varit och storhandlat på Ica Maxi nyss. Magnus gav Wilmer mat när vi kom hem och jag började med maten. Det är snart klart så vi ska äta. Det blir fisk och potatis. =)

Just ja! När vi var på Ica fick jag höra nyheten om att en av mina vänner som jobbar där äntligen är gravid. Dom har försökt sååå länge och äntligen ska dom få en bebbe. =D Jag blev så lycklig för hennes skull att jag blev alldeles tårögd och började nästan gråta. =) Grattis pluttan!!! Önskar er all lycka i världen!

Näe nu måste jag kolla potatisen... Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

Gott med fisk,vi ska ha det en dag också.Krama Wilmer från mig,saknar honom ju.Släng er i bilen och hälsa på en dag.

2009-02-20 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0