Kalas igen

Jodå dom kom och hämtade tv´n i förrgår och vi bjussade på fullkornsspagetti och köttfärssås. =)

Igår när jag och Wilmer satt och åt frukost så funderade jag på om inte jag skulle ringa morsan och fråga om hon skulle komma hit i helgen och sova här. Jag behövde inte fundera länge för mamma och pappa dök upp då precis. =P
Så moder har varit här sen igår morse.

Igår eftermiddags var jag, Magnus och Wilmer hem till Dan på kalas. Han fyller 28 år imorn men Magnus jobbar 12timmars helg så det blev kalas i fredags. Det var så svårt att hålla sig ifrån alla fina muffins och bullar men det gick. Några pizzabullar åt vi i alla fall eftersom det inte blev nån middag. Wilmer fick en röd t-shirt med en svart dödskalle på av Dan och Emelie. Skitsnygg var den!

Blev att vi la oss tidigt igår för vi var så slut och trött. Redan vid 22 tiden! Men Wilmer har krånglat en massa i natt så det blev inte mycket sömn för mig. Gick upp med han vid 8 imorse, eller rättare sagt, morsan min gjorde det så jag skulle få sova mer. Men det gick inte att somna om så jag gick oxå upp. =P

Idag ska vi göra fullkornslasagne jag och mamma. Magnus jobbar ju som sagt till 18 ikväll. =( Vet inte vad som händer mer. Kanske blir en liten promenad i finvädret. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0