Vallhov

Imorse efter att jag och Wilmer hade ätit frukost ringde min mobil. Det var Marina som ringde och ville att vi skulle komma och hälsa på. Så vi klädde på oss och åkte till Vallhov. =) Var trevligt där som vanligt. Men hon har alldeles för mycket katter för att jag ska må bra. =P Allergisk som man är! Vi åkte hem till lunch och jag lagade mat och kokade kaffe. Sen väckte jag sömntutan Magnus hihi. Ringde sen försäkringskassan och kollade upp hur många dagar jag och Magnus hade kvar på föräldrarpenningen. Om jag har räknat rätt så kan jag vara hemma till slutet på juni. Sen går ju Magnus på semester där nångång så vi behöver nog inte vara oroliga över dagisplats. Om vi söker nu så borde han få komma in till augusti. Peppar peppar så löser det sig. =) Efter maten åkte vi in till Sandviken och storhandlade på Ica Maxi. Som vanligt så tar det ju en evighet fast man har sagt att det ska gå fort. Många man ska prata med hehe. Wilmer var ju dödstrött innan vi kom hem! När vi kom hem åkte han i säng iaf och hann sova en stund innan maten klockan 17. Just ja! Jag fick ju ett brev idag oxå. =) Det var ett grattiskort från min morbror Lasse med lite kosing i. =) Har spenderat kvällen framför datorn med WoW. Raid ikväll sörrö. =P Magnus jobbar ju natt så jag har varit själv sen 21.30. Magnus ringde hem och sa åt mig att gå ner och låsa dörren. Jag blev skraj och frågade varför. Tydligen så letade polisen efter nån galning som hade setts i Norrberg, inte alls så långt härifrån, nu ikväll! Det ligger typ på andra sidan ängen. Nu vågar jag nog inte ens gå ner på toa innan jag ska sova. =/ Näe nu är det dags för sängen! Hoppas man kan somna bara....

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

Men fy så otäckt =(

2009-02-04 @ 07:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0