BVC

Weeho! Imorse när jag vägde mig så visade vågen att jag hade gått ner 2,4kg på en vecka! =D Och det är endast för att vi har ätit nyttigt hela veckan. Har inte rört på mig mer än vanligt här hemma bara. Det är så skönt när vågen visar på minus för då får man mer motivation att fortsätta. Så fort jag får tid och råd så ska jag börja träna på gym oxå. Måste bara hitta träningskläder som man kommer i och kan träna i oxå. Det verkar som att träningsklädestillverkarna tror att man är smal redan innan man börjar träna, pfft.

Vi har varit på bvc nyss jag och Wilmer. Han väger nu 9,225 kg och är 73 cm lång. Han följer kurvorna jättefint sa sköterskan. Efter mät och väg så fick vi träffa en tandläkare som informerade om tandborstning m.m och Wilmer fick en tandborste. När vi var färdiga där gick vi och handlade en sväng på Ica. Lite mysigt tycker jag att strosa runt i lokalbutiken ensam med Wilmer och bara ta det lugnt. Nu ligger han inne i sängen och gnyr på sitt eget söta trötta sätt. =) Magnus ligger oxå och sover eftersom han jobbat natt. Jag är skittrött men det är ingen idé för mig att vila. Kanske får bli sen när Magnus vaknat. Näe nu ska jag dona vidare. =)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej :) kika gärna in på min konstnärsblogg och säg vad du tycker om mina porträtt. Jag har också tävlingar om vartannat. Glöm inte bloglovin också :) Krama

2009-01-12 @ 11:47:18
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Morsan

Grattis,så roligt att di gått ner så mycket :) bra gjort av dig.

2009-01-12 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0