Clair de Lune

Oj oj oj... nu var det så där längesen man skrev igen. =/ Ska försöka skriva lite kortfattat om vad som hänt dom senaste veckorna...

Vi firade julafton hemma hos Magnus föräldrar i Lumsheden. Wilmer fick en massa fina julklappar och vi med för den delen. Han var så stilig lilla Wilmer, eller lilla och lilla, han är redan 9 månader. =)



Juldagen firade vi hemma hos mina föräldrar i Söderhamn och där fick vi ännu mer julklappar. =P
Stannade där tills lördagen efter jul.

Nyårsafton firade vi hemma jag, Magnus och Wilmer. Min lillebror Mikael kom oxå ner och firade med oss. Jag gjorde iordning lite lyxigare mat som vi åt på eftermiddagen och på kvällen blev det ost och kex. Skumpa vid tolvslaget så klart.

I onsdags hade vi  bebisdejt här hemma. Då var det livat så det stod härliga till! 5 ungar och en massa leksaker som lät. Angelica kom hit med sina döttrar och Jessica med sina söner. Det var riktigt trevligt eftersom det var så längesen vi träffades. Hoppas vi kan träffas snart igen! =)

Igår kom Mikael hit och hälsade på under dagen oxå medans pappa var på sjukhuset i Gävle och gjorde kranskärlsröntgen.

Rent allmänt så har det varit lite drygt den här veckan eftersom Magnus jobbar eftermiddag. =( Idag har vi lämnat in Saaben på verkstaden och på onsdag ska vi kontrollbesikta den. Vi fick vinterdäcken idag oxå så i helgen ska vi skifta till dom nya. Ska bli skönt att kunna köra utan att vara rädd! Magnus är ledig i helgen så det blir nog att vi åker till hans föräldrar och hälsar på nån dag. Wilmer ska få åka pulka. =) Han fick en bebispulka i julklapp av Maud och Stig.

Näe nu kanske det blev lite långt ändå plus att jag har jordens huvudvärk så det får nog räcka för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vilket underbart foto på Wilmer.Jag fyller ju år också tralalalalalala

2009-01-11 @ 12:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0