Helgbravader

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Lätt att det blir så när man har en del att göra. =)

Det kom hit en tjej och kollade på Volvon i helgen men det blev inget köp. Sen skulle det komma en kille oxå men han dök aldrig upp. Så Volvon står kvar!

Annars så har det varit en lugn hemma helg och vi har myst hela familjen. Finns inte så mycket mer att berätta. =P

Idag har det varit lugnt hemma. Magnus har jobbat förmiddag. Vågen visade bara på -0,6kg idag men det är iaf nått. Jag fyller 27 år idag oxå. Men det blir kalas för Magnus familj på fredag och på lördag åker vi till Söderhamn och firar.

Imorn ska jag till tandläkaren... det kommer nog att gå bra. Tror inte jag har några hål, men däremot har det kommit en visdomstand. Får se vad dom säger om den..

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

0,6kg är inte heller illa,vågen visar neråt.Bra gjort tycker jag.

2009-01-20 @ 17:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0