Kalas

I fredags hade vi kalas här hemma för mig. =) Magnus föräldrar, Björn, Jessica, Dan, Jim och Marie kom. Massa fina blommor, krukor och vaser fick jag. Osså fick jag ett jättefint halsband av Dan och Emelie. Jag är så stolt över att jag inte åt en enda kaka eller tårtbit! =D

På lördag morgon åkte vi upp till Söderhamn och firade mig där oxå. Kom en massa folk vid 2 tiden och jag fick en hel del kosing! Runt 2000:- tror jag det blev. =P Blir bra det eftersom jag vill tattuera mig. På eftermiddagen åt vi tacos bara familjen. Anders hade ju kommit ner från Hudik oxå. Riktigt trevligt och gott var det! =)

Åkte hem i söndags efter att vi hälsat på farfar min en snabbis. Skulle komma en snubbe och kolla på Volvon men han dök aldrig upp. Suck, man börjar bli van med det nu... =(

Igår och idag har vi bara varit hemma jag och Wilmer. Magnus jobbar eftermiddag och det suger! =( Man får väl hoppas att veckan går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0