Lumsheden

Åhhh igår var pluttisen duktig igen. Han var utan napp hela dagen utan att klaga. =) Han fick bara ha den när han sov. Tänkte vi skulle göra så att han bara får ha den då och sen ska vi ta bort den helt. Jag och Magnus kom på att vi stoppade in den där nappen bara av ren vana fast han inte ens var ledsen. Då känns det lite onödigt med napp kanske.

Vi skulle ha åkt till Lumsheden idag egentligen. Men Magnus var hem till en jobbarpolare och skiftade däck på saaben och det tog lite längre tid än vi räknat med. Så vi åker dig imorn istället. *gäsp* Jag har nyss vaknat från en tupplur på soffan. Jag var så jäkla slut så jag knappt kunde hålla ögonen öppna så Magnus sa åt mig att sova en liten stund. Nu är jag väl lite piggare iaf men fortfarande trött. Ikväll blir det väl film tror jag... Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0