Promenix

Idag var jag och Wilmer ute och gick en sväng efter lunchen. Var skönt faktiskt men det var lite drygt att dra vagnen på vissa ställen. När vi kom hem slängde jag in lite tvätt i maskinen. Man måste ju tvätta ibland å. =P Annars så har dagen varit som vanligt...

Imorn ska jag och Wilmer åka till Sandviken och hälsa på Jocke efter lunchen. =D Ska bli riktigt skoj för det var så längesen vi träffades. Plus att Jocke aldrig har träffat Wilmer nån gång.

Näe nu måste jag sova! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

han kommer att smälta totalt när han ser Wilmer.men herre jävlar så lång tid det läre vara sen ni sågs då.Hoppas ni får det roligt.

2009-01-29 @ 16:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0