Testing again

Jahapp då testar vi igen då hehe. Idag ska vi iaf åka till Lumsheden efter maten. Synd bara på det tråkiga vädret. Wilmer skulle ju få åka pulka och vi skoter ju. Men det kanske är bättre väder där får man väl hoppas. Annars har det väl inte hänt så mycket speciellt idag. Jag fick sovmorgon för Magnus. =) Mycket uppskattat eftersom jag måste gå upp med Wilmer resten av veckan. Magnus ska ju jobba natt så. Imorn ska vi på bvc jag och Wilmer. Ska bli spännande att se hur mycket han väger nu och hur lång han har blivit.

Åhh jag måste bara rekommendera Rob Pattinson´s musik. Tänka sig att skådespelaren som spelade huvudrollen i Twilight och som har varit med i Harry Potter filmerna kunde sjunga och lira då. Ni borde iaf ta och kolla upp hans musik. Näe nu har jag annat att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0