Bvc

Uscha nu var det så där längesen jag skrev igen... Ska försöka sammanfatta så kort som möjligt. =P

I torsdags var Maud här en sväng medans Stig var i Gävle. Trevligt med besök och Wilmer fick leka med farmor. =)

I fredags var Björn och Jessica här och hälsade på. Jessica hjälpte mig med några dreads bak i nacken. Jag har ju börjat ta ur dom. Orkar inte hålla på med dom och jag har inte tid heller så det blir bäst så... Björn och Magnus åkte till Monroes och köpte med pizza hem som vi åt innan dom åkte hem. Sen blev det filmkväll för mig och Magnus. Vi kollade på Pineapple Express och Eagle eye..

I lördags var vi till Valbo och gick en snabbis på IKEA. Där köpte vi faktiskt bara en matta till sovrummet. Sen gick vi på OBS Stormarknad och där köpte vi lite matvaror och en ny blandare till duschen. Vattentemperaturen i duschen har ju varit helt värdelös, haft på det varmaste och ändå småfrysit när man duschat. Men nu är det finemang! Saknar bara lite mer tryck på vattnet nu. =P Innan vi åkte hem från Valbo handlade vi med oss mat hem från Den lilla elefanten, ett thai hak. Så sjukt god mat där! Blev WoW och en Naxxramas 10 manna runda på kvällen. =)

I söndags slappade vi bara hemma. Kan vara skönt det med ibland. =P

Igår kom Maud och Stig hit och var barnvakt åt Wilmer medans jag fick låna deras bil och åkte till doktorn i Storvik. Hon trodde att min näsa är cp p.g.a allergi. Så jag fick recept på en nässpray med kortison i som jag ska testa för att se om jag får något avbrott i min snuva. När jag skulle hämta ut sprayen sen så fick jag inte för den var slut och dom fick inte beställa nån ny. Hon försökte ringa upp min doktor för att fråga om hon fick ge mig en annan men fick inte tag på henne. Så jag skulle komma in dagen efter istället och höra efter då...

Idag kom Magnus hem redan vid strax efter 9 imorse. Dom hade stopp på jobbet och ska vara ledig en vecka nu för dom ska laga maskinerna. Ska bli skönt som tusan att ha han hemma. =D Vi har varit på bvc med Wilmer idag på 1 års koll. Han sa inte ett pip när han fick sprutan och han väger nu 10,1 kg och är 75 cm lång. Pluttisen har blivit så stor ju! Handlade på Ica och gick på Apoteket och hämtade min Rhinocort efteråt. Sen hämtade vi mitt paket från Jotex på Coop i Kungsgården. Där köpte jag även en varsin glass och sen åkte vi ut till Korsika och mös i solskenet. =)

Blää nu blev det så där långt igen ju! Jag ska försöka att uppdatera varje dag istället så blir det inte så långt för er att läsa. =P Tjippelippen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa det hoppas jag oxå, ska till neurologen nu på fredag får se om dem där hittar något fel. Jag har haft ont i huvve sen i söndags, annars är det rätt okej. Hoppas att jag piggnar på mig mera så jag kan gratulera Wilmer. Hoppas allt är bra med er. : )

2009-03-18 @ 14:26:28
URL: http://emeleus.blogg.se/
Postat av: Skönt Hemma

Tjena bloggkollega ;) Vilka otroligt fina bilder du har på Wilmer i headern!

2009-03-18 @ 16:43:26
URL: http://skonthemma.blogg.se/
Postat av: Titti (morsan55 på lunar)

Pizza ju,gooooott hehehehehe har visst bara mat i knoppen jag..

2009-03-18 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0