Ensam igen

Nu har mamma, pappa och Rose-Marie åkt hem. Dom kom vid 14 och åkte för ca 30 min sen. Var riktigt skönt att inte vara ensam hela dagen faktiskt. Jag är nog en sån människa som inte riktigt trivs när jag är ensam antar jag. När dom kom hade dom med sig semlor, så det blev fika på en gång. =) Alltid trevligt när dom kommer och hälsar på!

Efter dom åkt badade jag Wilmer. Nu har jag nyss gett han välling och nu ligger han och gnäller i sängen. Förhoppningsvis somnar han snart eftersom jag ska raida. =P Hehe!

Näe nu måste jag lägga Wilmer till rätta och sen logga in i WoW. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jomen visst: D Nu är det bara lite små grejer som ska fixas.



SV: Jag är också lite så att jag inte gillar att vara själv, eller det går i perioder men oftast vill jag ha någon att bolla ord med. : P

2009-03-03 @ 19:47:06
URL: http://emeleus.blogg.se/
Postat av: Emelie

Första april, men tänker vänta tills det är rustat! Äntligen kommer jag att få pula i mitt eget bo, hihii...

2009-03-04 @ 00:48:49
URL: http://emeleus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0