Helgen

Wilmer är bättre men han är fortfarande hemskt snuvig och hostar en del. Vi var till svärföräldrarna i helgen och efter det blev han lite sämre igen. Var tydligen för tidigt att ta ut honom. Björn och Jessica var oxå där och vi käka en massa god mat. Det blev rådjurssadel, fläskkarré och hasselbackspotatis, mumma! =D

Idag ska vi till Fotobaren och ta bilder på Wilmer. Jag är lite orolig eftersom han inte är helt frisk än och det blåser mycket ute. Jag känner mig inte alls bra heller. =( Kände mig dålig igår och bestämde mig att jag skulle vakna frisk idag men det var ju bara sämre istället. Nu ligger Wilmer och håller på å somnar. Jag tror jag ska gå och lägga mig bredvid Magnus och sova lite mer jag oxå... Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0