Kalas

Idag har vi varit till Söderhamn och haft kalas för Wilmer. =) Vi fick mammas goda lasagne direkt när vi kom upp och det tackar vi för. Den är sååå jäkla god! =P Jag skulle kolla på tårtan som vi hade beställt som pappa hämtade på morgonen och gissa om jag tappade hakan!?!  Mamma hade beställt en princesstårta och dom skulle försöka göra den blå, om inte det gick så skulle dom göra den grön. När jag tittar ner i tårtkartongen så är tårtan ORANGE!!!  Jag ringde då upp konditoriet och frågade om vi hade fått nån annans tårta men nejdå det var våran. Enligt dom hade dom inte fått nån info om att göra den grön om inte blå funkade. Hon var riktigt jävla sur och otrevlig oxå fast jag försökte vara överdrivet snäll. Jag försökte förklara att tårtan var ju till en pojke... hallå! orange! Det stod ju Wilmer på den... Svårt att tänka efter lite kanske..

Ja ja nu ska jag inte älta det nå mer.. jag blir bara upprörd igen. =P

Iaf så fick Wilmer ett bultbräde, två bilar, en badrock, sängkläder och en massa pengar som vi ska sätta in på ett sparkonto åt honom. Han blev så glad för presenterna så och han var jätteduktig på att slå på bultbrädan. =)

Innan vi åkte hem svängde vi förbi farfar och hälsade på en sväng. Där fick Wilmer mer pengar till sparkontot.

Nu sitter vi och väntar på att Björn och Jessica ska komma hit. Vi ska kolla på film, The mist. Får se om den är nå bra. Blir väl lite snacks till filmen antar jag. =P Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

The mist har jag sett, den är inte bra :-P

2009-03-21 @ 20:50:03
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0